Personalizacja nowej Micry popularniejsza niż zakładano

2017-08-10 17:37

Nissan Micra odważnie poczyna sobie na rynku. Producent nie jest zaskoczony sprzedażą, za to nie spodziewał się takiej popularności programu indywidualizacji. Co czwarty klient tworzy Micrę "dla siebie".

Nissan Micra może wyjechać z fabryki w jednej ze stu konfiguracji. Najpopularniejszym kolorem jest pomarańczowy Energy, tuż za nim w statystykach znajdziemy czarny Enigma oraz srebrny Vibrant Chrome. Jak twierdzą kierowcy, do salonów w zdecydowanej większości przypadków przyciągnęły ich dynamiczne linie auta.

Zobacz też: TEST Citroen C3 vs. Nissan Micra: dwa światy

22% kierowców Micry chce, by auto wyróżniało się na ulicy. Asortyment specjalnie zaprojektowanych dodatków obejmuje ekskluzywne wykończenie zderzaków, ochronne listwy boczne, 17 calowe felgi ze stopu metali lekkich, nakładki na lusterka boczne oraz trwałe naklejki na pokrywę silnika i dach.

Jeszcze popularniejsza jest personalizacja wnętrza. Decyduje się na nią 27% właścicieli, najczęściej ci mieszkający we Włoszech. W kabinie również dominuje kolor pomarańczowy, później dopiero klienci wybierają niebieski Power oraz czerwony Invigorating.

Klienci średnio przeznaczają na indywidualizację Nissana Micry 400 euro. Z czasem w programie personalizacji Nissana Micra pojawią się kolejne opcje.

Bądź na bieżąco z motoryzacją. Polub nas na Facebooku

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki